• januari 2024

in november hier gestaan, leuke plaats, wel fiets meenemen voor brugge te bezoeken, elektriciteit en lozen vuil water in prijs inbegrepen... fijne eigenaars

Ni❤️Ka

ideale plek om mooie fietstocht te maken en ook lekker kortbij Brugge. alles aanwezig behalve lozen grijswater.

Ben-V.

Jan stopt er mee. Je kunt hier vast niet lang meer terecht. Jammer voor al die mensen (zoals wij) die nu niet meer vanaf deze plek een dagje Brugge kunnen doen. Voorzieningen zijn mager.tjes. Wel heel vriendelijke ontvangst.

• januari 2024

• Torhoutse Steenweg 446