Mooie camping aan de rivier. Vriendelijke eigenaren. Sanitair (douche en toiletten) kan schoner. Mogelijkheid om gegrilde forel met aardappel salade voor €6 te eten. We betaalden €22.

Brigitte22

geweldige camping! erg vriendelijke eigenaren waardoor je warm wordt ontvangen. Savonds maken ze een heerlijk zelf gevangen forel voor 6 euro, echt een aanrader. Als ik de reviews hiervoor lees over de toiletten en douche is het nu splinter nieuw en schoon.

rosanvluijk

Sluit me aan bij vorige review met de kanttekening dat er geen grijswater geloosd kan worden. Er is ook geen speciale ruimte voor legen toiletcassette en afwasmogelijkheid is minimaal (koud water).

• R408

Kulen Vakuf, Bosnië en Herzegovina