Goede mix parkeerplaats bussen vol met toeristen uit verschillende landen en auto,s en campers dicht bij centrum. Luidruchtig door grote weg langs de parkeerplaats. We hebben daar ook overnacht en betaalde €20.

loes-en-jan

er wordt geen voorafgaande informatie gegeven. Bij binnenkomst geeft de automaat u een kaart. U dient bij het restaurant bij de ingang te betalen. Het interesseert de kassier niet dat we om 21.00 uur aankwamen en de volgende dag om 10.00 uur vertrokken. Ik moest € 20,- betalen.

Kudela

De grotendeels schaduwloze parkeerplaats voor auto's en touringcars is centraal gelegen, maar wel aan een doorgaande weg. Verkeerslawaai en volksmuziek verstoren de nachtrust. Het parkeertarief voor een stacaravan is €10 per dag, dus de overnachting is €20

• Franjevačka

88000, Mostar, Bosnië en Herzegovina