Carthago Werk

Aulendorf, Landkreis Ravensburg, Regierungsbezirk Tübingen, Baden-Württemberg, Duitsland

Goede overnachtingsplaats voor ons omdat we een fabrieksrondleiding hadden geboekt. We hadden een vlakke plek, maar op andere plaatsen waren hellingen nodig. Elektriciteit en zoet water een eerlijke prijs als je het nodig hebt. Een zeer rustige nacht, supermarkt op een paar minuten lopen.

SandG

Prima CP voor een overnachting met alle essentiële voorzieningen. Natuurlijk wel te verwachten van zo’n Duits bedrijf 😉.

SjaakB

We staan hier voor een nachtje en gaan weer verder. Prima cp.

SjaakB

We staan hier voor een nachtje en gaan weer verder. Prima cp.

• Carthago-Ring 1

88326, Aulendorf, Duitsland