absoluut 5 sterren waardig, vandaar mijn review, nu te laag geklasseerd. uitstekende faciliteiten bij een mooie rustige ligging aan de rivier met mooi fietspad naar het prachtige Bamberg

Jan1951

Een camping waarvan je zou willen dat ze allemaal zouden zijn. Terrein, plaatsen, sanitair, restaurant met terras, ligging (t.o.v. Bamberg). Allemaal top. Maar dat weten veel camperaars.

willem1954

Plaats is super, waarom dan geen 5 sterren? nou, we stonden op een nieuw gedeelte waar vijftig plaatsen waren en er weinig privacy was, ook stond je redelijk dicht op elkaar. Super plaats in van hieruit het prachtige Bamberg te bezoeken.

Campinginsel Hoffmann