prettig ontvangst, genoeg en ruime plekken die we zelf mochten kiezen. sanitair nieuw, groot en schoon. zelfs gezinsdouches. fijne plek met leuk restaurant als je van gut burgerlich eten houdt. 2 nachten, 1 camper met stroom, 2 volw+2 kids voor 62,- euro. dik waard

MC-Camper

hier 1 nacht gestaan met de camper op doorreis naar Oostenrijk. geen ruime maar wel prima plek met stroom. je word begeleid naar de plek. wij stonden bij sanitairgebouw 2, die is bijna nieuw en prima schoon. we betaalden €40,50 voor 1 nacht, 2 personen, 1 hond en stroom.

redbulli33

we zijn met een camper. Voor 1 nacht mag je niet op de camping, maar sta je met campers voor de ingang naast elkaar , zoals op een cp. Maar wel 39 euro betalen. slechte camping.

Campinginsel Hoffmann