geen sympathieke ontvangst en als je belt om te reserveren, zeg dan duidelijk dat je op doorreis bent met je camper. Voor de camperplaats kun je niet reserveren. CP €9,- per nacht. mag maar een nacht. Ben je niet duidelijk kom je op de camping à €38,- per nacht zonder stroom Fransje

• oktober 2022

Perfecte camping om te staan om te wandelen, fietsen en schaatsen. We hebben een week op de camping zelf gestaan, op een plek vooraan op de heuvel met een geweldig uitzicht. Mooi, verwarmd en schoon sanitair. Vriendelijk personeel, kom je na 18:00u aan dan kan je op de CP voor de camping staan.

• oktober 2022

Camping Lindlbauer