Wij verbleven hier 4 dagen met vrienden. Online boeken werkte prima. Zeer mooie plek direct aan het strand, veel te beleven in het weekend, maar fantastisch tijdens de week. Prachtig meer om te suppen en geen probleem op het strand met hond. We zullen zeker terugkomen.

• november 2022

Niets gevonden op het adres!

Josef2

De staanplaats kost nu €17 en we konden maar één nacht blijven omdat alle staanplaatsen in het weekend gereserveerd waren. Het meer is een gerecultiveerde bruinkoolmijn en de parkeerplaats is meer een camping.

• november 2022

Niets gevonden op het adres!

Pretpark MovinGround