• augustus 2019

We waren met een VW-bus onderweg en zijn zonder kennisgeving gewoon weg. De operator was erg aardig en alles verliep soepel. De plaats en de sanitaire voorzieningen zijn al een beetje oud. De prijs maar aangepast in mijn ogen. Prijsprestaties zijn goed, als u niet te veel verwacht.

• mei 2019

Insider-tip, ideaal voor een bezoek aan de abdij van Kreuzberg. Zelfs een solarium en natuurlijk alles dat een parkeerplaats nodig heeft. Groundskeeper erg vriendelijk en meegaand. Ik zou graag terugkomen. Er is geen wifi.

• augustus 2019

• mei 2019