Zeer mooie verzorgde stacaravan parkeerplaats. Elektriciteit gratis, dagelijkse vergoeding 4,00 euro. Bakker en winkels in de buurt. Helaas heeft de plaats niet veel te bieden behalve rust en ontspanning. Veel leegstaande bedrijfspanden. Jammer, er zou zeker meer uit kunnen komen.

• juli 2021

wat een trieste plek. De parkeerplaats is omgeven door bomen, ligt eigenlijk een beetje in een kuil. Het sanistation is volledig vernield. Het kuuroord stadje heeft nauwelijks gasten midden in de zomer, lijkt veel op vergane glorie

• juni 2020

Leuke plek om te ontspannen, waar de 30 minuten van de trein die de brug oversteekt ons niet stoort, we hebben ervan genoten ... het was leuk - we zouden graag terugkomen.

• juli 2021

• juni 2020