• oktober 2021

Een goede, rustige plek om te verblijven - de spoor- en hoofdweg ver genoeg weg. Pizza en restaurant 500m

• december 2019

We kwamen laat aan en waren blij om te slapen. Uiteraard wordt het hier gebouwd. Overal lagen stapels zand. We stonden alleen en ik was blij dat onze hond daar was. De plaats was gemakkelijk te vinden en groot genoeg voor grote en lange campers (9 x 3,5 m).

• augustus 2019

Voor een nacht weer oké

• oktober 2021

• december 2019

• augustus 2019

Voor een nacht weer oké

Deisterspatz

Wohnmobilstellplatz "In der Steinlache"