Prima plek als je wilt suppen of kanoën. Groot grasveld waar iedereen zijn camper kan neer zetten, staan ook tentjes bij. Sanitair is niet het schoonste of modernste maar wel goed te doen. Wc lozen is in een gat in de grond, even zoeken bij de snackbar. Water is achter de snackbar.

Tomdejong

Veel plaats dat wel maar erg storend nachtelijk lawaai van de baan vlakbij dus niet veel geslapen. Ik begrijp daarom de bescheiden prijs 😞.

Challenger337GA

Gingen hiernaartoe om te kunnen zwemmen en varen. Helaas niet verstandig. Met bordjes aan het water werd gewaarschuwd voor blauwalg. We zagen ook erg veel dode vissen drijven. Verder prima plek, maar als je er komt om ook te kunnen zwemmen kun je beter verder zoeken.

• Auf den Bergen

21382, Brietlingen, Duitsland