Veel parkeerexploitanten kunnen hier een lesje uit leren. Je betaalt 5 euro per nacht en krijgt dan 3,30 euro korting in het zwembad/sauna. Zo stil en met veel ruimte staan voor 1,70 euro is onverslaanbaar. Uitstekend ! V/E en elektriciteit zijn beschikbaar. Het kan niet beter!

labello

Veel dank aan de stad voor de ruimte, we zijn eigenlijk geen “zwembad”-bezoekers, hoewel we wel van de Tropicana en de oude stad hielden waar we wat boodschappen deden.

Knud-P.

Alles is op stroom en watertanken na gratis. Zelfs de WiFi. Twee nachten inclusief een gratis bezoek aan het subtropisch zwembad van een uur kost welgeteld €10,-. In Nederland ben je op veel plaatsen al meer aan toeristenbelasting kwijt.

Freizeitbad Tropicana