TheScorpios

Een prima plek voor een of twee nachten. Rustig gelegen met aangrenzend een mooi park. Ook voor onze kinderen erg leuk door de mooie speeltuin. Stroom kost €1,- voor 6 uur. Sanitair was schoon, wel een eindje van de camperplek.

Harkema84

Onderweg vanuit het noorden toch dit lusje gemaakt, dat was zeker de moeite waard. Voor €10,- ( contant) heerlijk rustig geslapen in zeer fraaie omgeving. Restaurant bij kasteel was top. Wij stonden met slechts 5 wagens , dus ruimte genoeg. Een aanrader deze plek!

Schloss Erbhof