• juli 2021

heel rustig 👍🏻 Na een wandeling in de regen , gebruik gemaakt van de sauna en douche (tegen betaling) Heerlijk!

• oktober 2019

Schitterende plek voor 6 euro met stroom!

• september 2019

Locatie is mooi, plaatsen wat minder. Stroom uit de schuur. Wij hebben de camper voor de garage gezet want verder kon je hem niet echt recht weg zetten. Meest rechte stukken stonden privé auto's. Wel rustige plek en aardige man. Je kan er zo het bos in wandelen en verder is hier niks.

• juli 2021

• oktober 2019

Schitterende plek voor 6 euro met stroom!

• september 2019

Landhaus Zum Rothaarsteig