hotel en stube worden momenteel verbouwd. de officiële cp ligt vol met grind en bouwmateriaal. de meeste campers staan aan de overkant van de weg op de gewone parking. voorts bijzonder rustige plek als je geen service nodig hebt. voor service reden wij naar erndtbrück

vmp

eenvoudige rustige camperplaats zonder voorzieningen. mooi wandel en fietsgebied. hotel en stube op loop afstand.

Patrick-en-José

de vorige reviewer is nog steeds van toepassing. Het is overigens een officiële CP (staat vermeld s CP bij het lokale toeristenbureau)

Parkplatz Lützel