vandaag 6 maart 2024 hier aangekomen lieve zorgzame mensen goeie plek sanitair geen idee komen wij nooit altijd eigen sanitair satelliet goede ontvangst en lekker stil top plek. gr rapido 44 --- m & c.

NKC-vu

Mooi plekje voor een overnachting. Heerlijk rustig en leuke omgeving voor fiets- en wandeltochten. Wij hebben geen gebruik gemaakt van voorzieningen en badkamer, maar die zagen er goed uit. Je kunt voor of achter het huis parkeren.

KdeHerder

Mooi plekje rustig schoon en alle voorzieningen aanwezig. Wc en douche tegen betaling a 3 euro p/p maar zeer schoon en netjes 5/6 plekken. stroom 0.50 euro per dag

Wohmobilhafen Kallbachtal