• augustus 2020

Veel monteurs overnachten in caravans . Betaald afwas water betaald douchen met munten en betaald stroom. Waarom deze camping in staat is mij een raadsel . Veel vaste sta plaatsen wel aardige eigenaressen verder weinig in de omgeving te doen.

• augustus 2020

Value for money. Fijn gestaan met camper. Ondanks dat de camping vol is, staan we toch op een leuke en ruime plek (tip: vraag naar veldje rechts achter op het terrein). Viendelijk ontvangst, hele nette en schone douches. Let op: betaling kan alleen cash).

• augustus 2020

Vriendelijke ontvangst, ruime plekken met gras, mooi afgezonderd met groen, schoon sanitair met veel capaciteit, rustig. Gelegen aan de rand van het bos met veel wandel en fietsroutes.

Campingplatz Hohe Mark