zeer aardige eigenaren. meneer wachtte ons netjes op toen wij belden dat we er aan kwamen. ruime plekken mooie locatie. puur natuur. sanitair verouderd maar schoon. locatie is super in mooi bos met veel mogelijkheden tot wandelen, fietsen etc. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

• september 2020

Wij hebben hier 1 nacht gestaan, half september 2020. Zeer vriendelijke ontvangst. Sanitair via een sleutel bereikbaar. camperplaats met veel privacy. Max&Ingrid

• september 2020

Rohloff's Ferienpark