Super vriendelijke uitbaters. Proper sanitair. Heel rustig. Wel aan de dure kant maar dat hebben we ervoor over. Je staat ook op verharde plaatsen. 3,3 km naar Bernkastel Kues. We hebben de Fiat gehuurd, we hebben heel veel gezien.

RodeMaan

goede keuze aan camperplaatsen. E en W bij de plaats. super sanitatie gebouw en dito douches. automatisch toilet cassette reinigings apparaat. aan Moezel met goed fietspad naar Bernkastel-Keus. prima restaurant buiten camping. vriendelijke receptie. fijn verblijf gehad. aanrader.

Tr6cfw

Prachtige camping. Sommige plaatsen zijn zeer goed gelegen, anderen iets minder maar blijft een goed camping. Zeer vriendelijke uitbaters, zeer proper sanitair. Je kan vanuit de camping direct fietsen/wandelen aan de Moezel. Ih dorpje verschillende drank- en eetgelegenheden.

Mosel Camping Bernkastel