• juni 2021

op zich is de camping netjes. veel vaste bewoners. maar veel geluidsoverlast van de weg aan de andere kant van het water. ook de trein komt elk half uur met veel kabaal voorbij.

• mei 2020

Kleine mooie plek direct aan de Lahn, aan alle Corona-verplichtingen is voldaan. Broodjes konden besteld worden. Prettig verblijf, op de Lahn was altijd wat te zien. Goed uitgangspunt voor wandelingen of fietstochten. Vriendelijke operators, bedankt

• september 2019

Een solide plek. Je staat direct op de Lahn en betaalt het aantal mensen dat met de camper aankomt. Dat wil zeggen, ik betaal als een enkele bestuurder slechts voor één persoon en niet op veel plaatsen, WoMo vast tarief met 2 personen. Sanitaire voorzieningen waren schoon. Ik zal zeker terugkomen.

• juni 2021

• mei 2020