speelse camping, ruime vakken. sanitair schoon. Tot zover t positieve. Bij t afrekenen kregen we €2.— voor de stroom (prima) maar ook nog eens 9kwh x0.80€. Zoveel kwh krijg ik thuis niet eens verstookt in 2 dagen. Verbruik voor onze camper stomweg onmogelijk voor 1 dag.

<Erik&Anita>

mooie ruime plekken,uitstekend sanitair. alleen niet meer zo goedkoop. 2 personen met camper en toeristen belasting is 25 euro per nacht. en dat is nog zonder stroom,geen idee wat dat kost. maar wel super lokatie voor dagen wandel plezier

Camping Torwaldblick