Camping Südstrand

Fehmarn, Kreis Ostholstein, Sleeswijk-Holstein, Duitsland

• juli 2024

hele grote camping met apart camperplaatsen, prima staan, hele mooie en schone sanitair. Aan de Oostzee maar het strand is niet wat wij er van verwachten. rommelig op het strand maar ook in het water. Heel veel vaste plekken met caravans achter windschermen. Ontvangst netjes.

• april 2022

mooie camperwiese vlak aan zee. Naast de speeltuin. zelf een plekje uitzoeken, camperplaats ligt voor de camping. Camping heeft een winkeltje, fietsverhuur, wasmachines, mooie grote speeltuin.

• juli 2020

Geweldige plek, geweldige speeltuinen. Grijswatersysteem te klein - moeilijk te hanteren. Gezinsvriendelijk, schoon sanitair. Breng een gieter mee voor vers water. We komen zeker terug

• juli 2024

• april 2022