• februari 2023

zeer rustige plaats naast het kerkhof🤔. Als beginnend camperaar ff spannend de klim naar boven en ja moet ook niet doen in het donker. Geen verlichting aanwezig pikken donker.

• december 2022

12/08/2022 rustig, maar alle plaatsen op een hoek u/voertuig 10 meter BOHNEMONI.ch

• mei 2022

prachtig uitzicht en prima naar toe te rijden. onze camper is 8,00m. we stonden alleen. maar wel twijfelachtig. nergens bordjes dat dit een officiële camperplaats is. wij zijn gewoon gaan staan. ff uitrusten in de middle of nowhere.

• februari 2023

• december 2022