prima CP langs de rivier, maar ook langs de weg. Maar geen last van verkeer gehad. Supermarkt op 750 mtr, centrum 2 km is erg leuk.

TheBles

we hebben de tokenpaal gevonden - die staat aan het begin van het terrein - helaas deed stekker 1 (aan het einde van de parkeerplaats) het niet

• oktober 2022

Een zeer goede plaats, rustig en goedkoop. Half oktober € 4 betaald. Heel goed doordacht, alles betalen met kaart, water, elektriciteit en riolering zijn allemaal aanwezig en . Ik wens meer gemeenschappen in Duitsland met een dergelijke oplossing.

• oktober 2022

• Route de Montaigut