Aire Municipale

Tourzel-Ronzières, Puy-de-Dôme, Auvergne-Rhône-Alpes, Frankrijk

een plek die niet wordt onderhouden, we weten niet eens waar we moeten parkeren, we kunnen de ruimtes niet meer zien. Alles is buiten gebruik. Op deze plek zijn we echt bang om de wielen van ons voertuig in een gat te steken. Sombere conclusie

carliliane

Een prachtige locatie met uitzicht over het dal, niet echt onderhouden daarom moeilijk te zien waar je moet staan niet echt handig voor lange campers langer dan 8 meter alleen de scherpe hoek al om naar boven te komen Het is Eén Municipale dus er mag van alles staan staat nu ook een tentje !

DeRoodenreizen

Prachtig uitzicht, jammer dat de omgeving niet wordt onderhouden omdat we niet wisten waar we moesten parkeren om niet in de weg te staan.

• Chemin du Clos 3

63320, Tourzel-Ronzières, Frankrijk