gemeentelijke camping echt top schoon sanitair met warm water en gratis douches aangezien je bij de receptie niemand kan vinden moet je bellen om hem open te krijgen en ondanks Italianen begrepen we elkaar en waren efficiënt in omgeven door rustig groen

• mei 2022

Toen we om 2 uur arriveerde, werd ons medegedeeld dat de poort tot 5 uur dicht was en we dan maar terug moesten komen!!!!! Wij zijn rechtsomkeer weggereden.

• februari 2022

nou fijn hoor ; camping nog steeds gesloten . dat mag toch wel eens aangepast worden !

• mei 2022

• februari 2022