• maart 2023

Op zich een mooie locatie, maar waarschijnlijk pas op 1 April of later open. Alles was dicht en afgesloten, voorziet er heen gereden. Ook was het erg drassig.

• augustus 2020

Ondanks de extreme hitte hadden we een mooi plekje onder de bomen. 's Nachts rustig. We waren de enige die er hebben overnacht, er stond alleen een verlate caravan en tent. De prijs voor overnachten is € 8,'. Geen bedrag natuurlijk, maar zeker niet gratis.

• juli 2019

Is een gemeente camping, waar je ook met de camper kan staan. Tarief 2 eu per persoon, 3 eu voor de camper en 1 eu voor stroom. Ziet er wel grappig uit. Bakker op 300 meter in het dorp.

• maart 2023

• augustus 2020