camping 2 km van dorp Theuyts af, via wandelpad kun je naar dorp lopen. Ze konden geen woord Engels maar plekken genoeg vrij, sanitair is klein maar wel oké. Zwembad is ook mooi, onderhoud campingplekken matig, fietsen te steil, prima km paar nachten te verblijven

• augustus 2021

Fijne camping aan de Ardèche. Mooi wandelgebied en heerlijk zwemwater. Vanaf de camping kun je wandelen naar het dorp en de pont du diable. Er is een restaurant en zwembad. Wij komen hier ieder jaar, als we in Frankrijk zijn, graag weer terug.

• augustus 2021

Nog geen foto's