Een rustige plek met mooi uitzicht op de natuur. wij bleven hier 2 nachten om La Gacilly met de fiets te bezoeken en om naar La Grognée te wandelen. Even verderop kan je je grijs water lozen en je cassette ledigen. Water tanken kost 2 euro.

• augustus 2021

Voor mij zeer goede plaats. Rustig, groen, klein dorp. Fietsen langs kanaal.

• september 2019

Zoals eerder gezegd leuke plek om te verblijven, maar helaas toen we op 7 september 's nachts stopten, arriveerde de "mobiele disco-auto" om 02.00 uur voor een uur of zo, dus verwende ons bezoek nogal.

• augustus 2021

Voor mij zeer goede plaats. Rustig, groen, klein dorp. Fietsen langs kanaal.

• september 2019

• Rue de l'Oie