Prima CP voor max 15! campers met overloopmogelijkheid op tegenover gelegen parkeerterrein voor de laatkomers. Opmerking van voorgaande reviewer over onbekende aansluiting water klopt niet: Betreft een doodgewone kunststof slangkoppeling die een beetje camperaar bij zich heeft.

SjaakB

Mooie plek, alleen voor water moet je een speciale aansluiting kopen en daarnaast jetons. In de 30 jaar dat we met de camper op pad zijn hebben we deze aansluiting nog nooit gezien. Een aansluiting kost +/- €16,-.

• augustus 2021

Mooi ingerichte camperplaats met picknickbanken en heggen. Drinkwater inname sanizuil defect is een minpuntje. Kerk met calvariebeeldengroep en kapel met graflegging aanrader

• augustus 2021

• Avenue de Park an Iliz