Loading navigation

Reviews

2,14van 5
7
  • mei 2024

    Niet bruikbaar voor toeristen omdat hier weken of maanden dezelfde stacaravans geparkeerd staan.

    Vertaald door GoogleOrigineel tonen
    ASOnline

    ASOnline

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u daarvoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten.

  • mei 2024

    4 camperplekken op een parkeerplaats bij het sportpark. Deze plaatsen worden “permanent bewoond” en er zijn maar 2 stroomaansluitingen. Een nacht hier gestaan op de gewone parkeerplaats. Geen faciliteiten. Niet aanbevelenswaardig.

    PieterB

    PieterB

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u hiervoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten,

  • juni 2023

    plekken werden bezet door Fransen die hier “wonen”!

    Uggie

    Uggie

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u hiervoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten,

Ontgrendel alle reviews met Campercontact PRO+. Koop het vandaag nog en blijf op de hoogte!

Meer info over PRO+
Bekijk alle 7 reviews
Bekijk alle locaties in de buurt
2,14van 5
7
  • mei 2024

    Niet bruikbaar voor toeristen omdat hier weken of maanden dezelfde stacaravans geparkeerd staan.

    Vertaald door GoogleOrigineel tonen
    ASOnline

    ASOnline

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u daarvoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten.

  • mei 2024

    4 camperplekken op een parkeerplaats bij het sportpark. Deze plaatsen worden “permanent bewoond” en er zijn maar 2 stroomaansluitingen. Een nacht hier gestaan op de gewone parkeerplaats. Geen faciliteiten. Niet aanbevelenswaardig.

    PieterB

    PieterB

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u hiervoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten,

  • juni 2023

    plekken werden bezet door Fransen die hier “wonen”!

    Uggie

    Uggie

    Reactie van beheerder

    Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u hiervoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten,

Ontgrendel alle reviews met Campercontact PRO+. Koop het vandaag nog en blijf op de hoogte!

Meer info over PRO+

Krijg exclusieve toegang tot alle foto's met Campercontact PRO+. Koop het nu en mis niets!

Download voor iOSDownload voor Android

Zie je iets wat niet klopt? Vertel het ons

Aire de camping-cars du Parc des Sports