4 camperplekken op een parkeerplaats bij het sportpark. Deze plaatsen worden “permanent bewoond” en er zijn maar 2 stroomaansluitingen. Een nacht hier gestaan op de gewone parkeerplaats. Geen faciliteiten. Niet aanbevelenswaardig.

PieterB

Hallo, Wij hebben rekening gehouden met uw klachten en danken u hiervoor. Wij waarschuwen onze bevoegde diensten. Met vriendelijke groeten,

plekken werden bezet door Fransen die hier “wonen”!

• november 2022

eenvoudige STP vuilophaal beschikbaar Elektriciteit 4 € voor 8 uur. Aan- en afvoer niet beschikbaar. In het weekend soms geparkeerd door auto's. Stad 5 minuten lopen. Geweldige stad, geweldige restaurants, Mache (supermarkt) bakkers in de buurt. Geweldig voor een nacht.

PieterB

plekken werden bezet door Fransen die hier “wonen”!

• november 2022

Aire de camping-cars du Parc des Sports