Mooi gelegen camping aan de Moezel (daar veel vaste gasten en nauwelijks plaats) en aan een meertje met vogels. We hebben daar ook otters gezien. Weinig schaduw en sterk verouderd sanitair. Geen wc brillen, geen toiletpapier, geen zeep/desinfectie.

LekoA

Wij mochten de plek niet zelf uitzoeken. Alle plekken aan de Moezel zijn bezet door seizoengasten, maar op de strook tussen het meer en de rivier kun je prima staan. Voor ons geen rust door een feest in het restaurant met harde muziek. Dus handig om dat even vooraf te vragen.

Camping Municipal de Malling