• november 2023

Prima plek Ook voor overnachten. Bewaakt en rustig. Stonden hier met meerdere campers.

gerjograaf

Perfecte parking om Nancy te bezoeken. Op wandelafstand van het centrum, veilig gevoel en goedkoop. Wel enkel maar geparkeerd en niet overnacht…

Ieboe

Locatie is prima om de stad te verkennen. Echter is dit een wat afgelegen parkeerplaats die wat mistroostig aan doet. leek ons geen fijne plek om te slapen. Wij hebben er dus alleen geparkeerd.

• november 2023

• Rue Charles Keller 102B