Faubourg des 3 Maisons

Nancy, Meurthe-et-Moselle, Grand Est, Frankrijk

• juni 2024

Fijne cp. Binnen 10 min ben je in het centrum. Camper mag mag niet langer zijn dan 7m. Wij hebben het uiteinde over het gras geparkeerd, dan blijf je binnen de 7m.

bbrans03

we passeerden Nancy om de stad te bezoeken. perfecte parkeerplaats voor campers. wij betaalden 30 cent voor 2 uur parkeren. Ik kon mijn hond langs het water uitlaten en er zijn canisacs beschikbaar.

• november 2023

Prima plek Ook voor overnachten. Bewaakt en rustig. Stonden hier met meerdere campers.

• juni 2024

• november 2023