bijzonder aardige ontvangst door de eigenaresse en haar man. spreken inderdaad Frans maar het geluk wil, wij ook 😜. beetje duur vinden we het wel €30,- voor 2 personen met camper en electra maar dan hebben we ook een zwembad en aangezien het 30+ is maakt dat alles weer goed.

• maart 2023

hallo allemaal, ik ben er momenteel voor werk voor mij is het superstil schoon douche toilet en zelfs het zwembad van de camping is momenteel gesloten speeltuin de top

Gilles62150

geen bezoek waard. niet toegestaan om met water te vullen, als u slechts één nacht blijft. zou beter zijn om in de vrije lucht buiten de poorten te blijven. Gastheren waren alleen behulpzaam terwijl ze uw geld aannamen?

• maart 2023

La Halte de Mainville