Varreddes, Seine-et-Marne, Île-de-France, Frankrijk

Disney Paris 18km

• Route de Congis

77440, Varreddes, Frankrijk
  • € 30,00 • 7 apr. t/m 4 nov.

• oktober 2019

Alhoewel campercontact en ook de Acsi boek aangaven dat de camping open was tot 4/11 stonden we hier op 18/10 voor een gesloten poort. De camping was enkel nog open voor residerende, aldus volgens een van de verblijvers, niet leuk als dan nog op zoek moet naar een andere plek

• oktober 2019

1 sept 2019 gestaan, dure overnachting 44 euro, vieze plaatsen wij vonden deze camping camper onvriendelijk , ze moeten het niet van campers hebben maar van verhuur, voor 1 nacht voldoende maar wel duur.

• juli 2019

dit is een erg dure camping. we betaalden 61 euro voor een overnachting in een camper. de opgegeven prijs van campercontact paste helemaal niet. De plaats is rustig en gezellig. vriendelijk personeel. De activiteiten voor kinderen waren constant gesloten en de bar heeft zeer korte openingstijden.

• juli 2019

Krone1

• € 30,00 • 7 apr. t/m 4 nov.

Onbekend