Wat een smerige, vuile plek en zoals steeds als het gratis is, vaste verblijvers. We zijn weg gereden.

Hugo1

er hadden nog makkelijk 2 campers bij gekund als iedereen iets minder breed uit had gaan staan. er stonden nu 6 campers. helaas uit moeten wijken naar een dorpje verder. daar was ook een prima plek

• april 2022

het is een gemakkelijk te vinden gebied. Ze verdient het om te bestaan. het wordt vaak gewaardeerd omdat het gratis is. Toen we rond 20.00 uur aankwamen, was er nog maar één plek over.

• april 2022

• Avenue de Caen