Eenvoudige camping waarvan het onderhoud beter zou kunnen. Prijzen kloppen niet. Wij betaalden voor 1 nacht €18,50 inclusief stroom.

Adriaroma

eenvoudige camping maar voor ons een voldoende. kan natuurlijk altijd beter maar warme douches gratis wasmachine gebruik(die langer duurt als in voorgaande reviews wordt gesuggereerd)en een heerlijk verkoelend riviertje.dag langer gebleven vanwege het mooie weer. vriendelijke eigenaar.

AnoukNaud

douches waren niet netjes vele vliegen en muggen wasmachine gratis maar of je was gewassen is op 20 min betwijfel ik riviertje was aangenaam broodjesservice stellen ze niet zelf voor moet je van andere campeerders vernemen we hadden voor 6 nachten geboekt maar al vertrokken na 4 nachten

Le Petit Baigneur