LionH

Hartelijk dank voor uw opmerking en commentaar, die ons erg blij maken en ons werk belonen. We waren erg blij u te mogen verwelkomen en kennis te maken. Wij wensen u een goed verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten. Yves & Sophie

Heeft een nieuw sanitair gebouw.

Cornelis111

Hartelijk dank voor uw opmerking. Wij waren blij u te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goed verblijf bij ons en hopen u volgend jaar weer te zien. Met vriendelijke groeten. Yves & Sophie

GILSVANAM

Hartelijk dank voor uw opmerking en commentaar, die ons blij maken en ons werk belonen. Wij waren blij u te mogen verwelkomen en kennis te maken. Ik kijk ernaar uit je weer te zien, Met vriendelijke groet. Yves & Sophie

LionH

Heeft een nieuw sanitair gebouw.

Les Portes de l'Anjou