• augustus 2021

niet verkeerd om te overnachten. geen onveilig gevoel door de vele camperaars die van de plek gebruik maken. Om 10.45 kwam een lokale bewaker ons erop attenderen dat we overdag er niet mochten staan. dus puur voor overnachten geschikt, niet meer dan dat

• augustus 2019

Dankzij het intermarche management, eindelijk mensen die begrepen dat de campingdeelnemers deelnemen aan de lokale economie, een voorbeeld om te volgen, anders rustige nacht, WC in de winkel, wasserette.

• juni 2018

Prima, redelijk drukke plaats bij supermarkt. Geen voorzieningen, maar die zijn er op 1 km achter het station. Let op, alleen overnachten tussen 19:00 en 10:30. Ondanks de drukte toch een heel rustige plaats.

• augustus 2021

• augustus 2019