Ook hier is het net, als op de andere CP in Maillezais, verboden te overnachten. Het is tegenwoordig alleen een parkeerplaats voor bezoek aan de Abbey.

• september 2019

Leuke plek om te overnachten hoewel we aan de overkant van de weg belandden. Kleinere kampeerders stonden op gras onder bomen. Prachtig uitzicht op de abdij aan de overkant. Goede wandelingen en fietstochten.

• maart 2012

We waren hier 23-24 februari 2012. Inderdaad zeer simpele plek, maar goed om te overnachten. Toeristenbureau erg goed. Cijfer geld alleen voor de plek, het stadje en de omgeving is meer waard.

• september 2019

• maart 2012