Camping Pegomas

Saint-Rémy-de-Provence, Bouches-du-Rhône, Provence-Alpes-Côte d'Azur, Frankrijk

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

een hele fijne camping met uitstekende voorzieningen en een goede prijs/kwaliteitsverhouding ( als je de dure wifi niet koopt). Op loopafstand van het stadje, goede wandel-en fiets mogelijkheden . Hele ruime plaatsen die nu, eind april, slechts voor 20% bezet zijn.

BuscamperBreda

Dankjewel. Er is gratis wifi in de tuin = 30 minuten gratis elke 6 uur.

Vriendelijke en behulpzame bediening, ruime plaatsen, keuze uit schaduw of zon zwembad ook in oktober open. we betaalden 25 euro we zijn tevreden

DirkSV

Dankjewel. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.

Vriendelijke beheerders. Vrij prijzig, plaats mag zelf uitgekozen worden. Proper sanitair.

BuscamperBreda

Dankjewel. Er is gratis wifi in de tuin = 30 minuten gratis elke 6 uur.

DirkSV

Dankjewel. Ik kijk ernaar uit u weer te mogen verwelkomen.

Camping Pegomas