De meeste plaatsen worden in beslag genomen door vaste kampeerders. Er zijn maar weinig plaatsen vrij beschikbaar. Het sanitair is prima. De prijs is momenteel (begin juni) 20 euro zonder stroom en 24 euro met stroom.

• mei 2022

prima camping, prima sanitair, zeer aardige beheerders en lekker zwembad. zee is direct toegankelijk we stonden onder een groen doek en dat was prettig gezien de warmte. Stadje op loop afstand we stonden voor 17,50 een aardig goedkope prijs

• september 2021

mooie camping met zwembad en alle voorzieningen voor 19.50 per dag. sanitair is redelijk maar goed onderhouden. vriendelijke ontvangst.

• mei 2022

• september 2021