word wakker met de eenden op de rivier. ja, sommige mensen liepen voorbij, maar niemand stoorde ons en velen begroetten ons vriendelijk toen ze voorbij kwamen. heerlijk Italiaans café vlak bij de rivier - Taste of Italy voor een licht ontbijt of lunch. vers gebakken broodjes - jammie!

• maart 2023

in het begin was het een beetje druk met geparkeerde auto's en mensen die kwamen en gingen, maar 's avonds was het rustig. De ochtend was kalm en er zwommen zwanen en eenden voor ons, wat geweldig was. Op loopafstand zijn pubs, boodschappen etc. Vergeet niet het parkeertarief te betalen.

donxu007

Plan een manoeuvre om terug te keren. Licht glooiende parkeerplaats als je niet langs de rivier parkeert. Geen speciale camperplaats. Als u 's ochtends vertrekt, plan dan vroeg te vertrekken, want auto's komen parkeren en het wordt moeilijker om uit te manoeuvreren. Betaald parkeren alleen de dag.

• maart 2023

• River Walk 5