Prima verzorgde camperplaats. Plekken niet heel ruim. we pasten net met onze 7.90m Heel vriendelijke eigenaar. €20 per nacht met stroom. Douchen met €0,50 munten. Niet gebruikt. Strand tegenover de camperplaats. Monopoli en Polignano a Mare op fietsafstand (40km retour) Serviceplek aanwezig.

• augustus 2020

We stopten voor een nacht voordat we aan boord gingen van Bari. Kleine en drukke camperplaats die moeilijk te betreden was vanwege de aanwezigheid van een boom. Verlaat de parkeerplaats en met waterafvoergebied bedekt door drie geparkeerde auto's. Disco tot 14.30 uur. Een echte NACHTMERRIE!

• augustus 2020

prima plaats bij het strand en op loopafstand van de boulevard met restaurants. voor €5,- kun je een parasol met 2 ligbedden huren op het strand. keurig schoon en verzorgd

• Via Manfredonia

76016, Margherita di Savoia, Italië