Het was een vreselijke ervaring, we kwamen om 17.00 uur aan, we vertrokken de volgende dag om 17.00 uur en hij liet ons voor twee dagen betalen. Ik zei dat ik na 24 uur vertrok en hij zei dat er geen problemen waren, erg oneerlijk

mirco1958

Hek naar camperplek is gewoon open, schuif zelf open. Heerlijk rustige plek in mei, alle ruimte! Men is bezig met voorbereidingen zomerseizoen! WC's/douche(alles 1) gedateerd maar schoon en warm.

• oktober 2021

De locatie aan het strand en de nabijheid van de stad is een reden om hier te zijn. Anders is de plaats verouderd en verwaarloosd. V / E is beschikbaar. Op 1 oktober was er nog maar 1 wW douche in bedrijf. Afwassen is niet mogelijk.

• oktober 2021

Ghironda Beach