FamVisserCamper

Het gebied is zeer goed onderhouden. Alle sanitaire voorzieningen worden voortdurend schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het zandstrand is geweldig. Een uitstapje naar Fieste is de moeite waard. De aangeboden shuttle was perfect, een plek die ten zeerste kan worden aanbevolen.

bhesener

Wij waren op de camping op 20 juni. De receptie was vriendelijk. Familiebedrijf. Maar helaas zijn de plaatsen zo smal dat we ons in een Sardijns blikje waanden. Te veel schaduw van grote pijnbomen en daardoor geen satellietontvangst. Wij zijn toen weer verder gereden.

Camping Village Molinella Vacanze