Ascoli Piceno, Marche, Italië

Parking Seminario Parcheggi

voor campers gereserveerde rustige plaatsen in centrum op het Largo Cattaneo - prachtig historisch centrum 300m

• Viale Alcide de Gasperi

63100, Ascoli Piceno, Italië

• oktober 2022

Geweldige stad! Standplaats 5 minuten lopen van de oude stad, een korte wandeling naar de stad. We verbleven een nacht en het was erg rustig ondanks dat we in het midden van de stad waren. Een aanrader voor een bezoek aan deze prachtige stad.

• oktober 2022

100% tevreden over deze parking! vriendelijk en behulpzaam bij ontvangst! ondanks de centrale ligging, vlakbij het oude centrum, heel rustig met mooie schaduwplekken. wij betaalden 12€ voor een nacht incl. electriciteit. Aanrader!

• augustus 2022

handig voor bezoek, in het centrum, kost 5 euro per nacht en 1,2 euro per uur per dag, elektriciteit tegen betaling, goed voor een of twee nachten, relatief rustig ondanks de nabijgelegen straat.

• augustus 2022

• Viale Alcide de Gasperi