• januari 2023

De B&B is echt goed verzorgd en de vriendelijkheid van de beheerders is uitzonderlijk. Helaas is de rustruimte een parkeerplaats, een borg, niet tot het niveau van de B&B. Uitstekende mogelijkheid om te ontbijten. We hebben goed geslapen.

• oktober 2021

we werden heel gastvrij ontvangen en en begeleid naar het terrein waar we konden staan. De volgende morgen genoten van een heerlijk ontbijt. Echt wel een fijn plekje om te staan. Momenteel staat er nog wat bouwmateriaal op de parking.

• maart 2016

Zeer warm welkom, nieuwe ontwikkelingen maar we konden er toch staan. Water, electriciteit, douche, toilet en op het platteland, maar de buurt van Turijn.

• januari 2023

• oktober 2021