Dit is een camping!!

plassardjohn71

Ik begrijp niet wat je niet leuk vond. Twee sterren alleen maar om te zeggen "het is een camping", dat slaat nergens op.

• november 2023

prima stek voor campers, ruim, gloednieuw luxe sanigebouw, aan het meer grenzend met wandelpad beide zijden op. mamma soreekt alle talen incl nederlands. bij zonnig weer prachtig zicht op alpentoppen. verder alle voorzieningen voor camperaar en bootbezitters. hele jaar open.

WIFID

Bedankt voor de recensie.

Dit is een camping!!

• november 2023

WIFID

Bedankt voor de recensie.

Nautica Tarello