• december 2022

Stadionparking vrij rustig 's nachts met politie die toezicht houdt op het gebied, allemaal gratis, om het historische centrum te voet te bezoeken en een vrij lange weg met de fiets of mogelijk met het beste vervoermiddel. Maar goede grote parkeergelegenheid en vooral en gratis.

• september 2019

Wij waren er op 4.9.19 en betaalden niets. De plaats is erg groot en wordt door veel reisbussen gebruikt in hun wachttijd. Helaas gaan deze ook deels 's nachts door (erg luid). Om Florence te zien, was de plek ideaal. Omdat we een scooter bij ons hadden, waren we ook snel in het centrum.

• december 2022

• september 2019